16 Kasım 2010 Salı

Erase/Rewind donemi

Kocaman bir koli bulmam lazim en kisa zamanda. Soyle 3 sene boyunca ne biriktirdiysem, ne var ne yoksa sigdirabilecegim kadar buyuk bir sey. Icine herseyi almali, bir paket de sigara. Olur ya bir gun acip tekrar bakarsam herbir seyin anisina karsilik 2-3 tutturup "vay be ben bunlari da yasamisim" demeliyim.

Isin guzel yani zaman kaybi olarak gormuyorum son 3 senemi. Buyuttugum ben yanima en buyuk kar. O zamanlarda kalan kiz cocugu belki tek buyuk kayip ama olsun, buyudum ya artik. Daha bir ben, daha bir kadin, daha bir Summer Finn. Gelecegi dusunmenin, planlar yapabilmenin bir ihtiyac oldugunu bilen, kendini kandirmanin meziyet olmadigini anlayan bir kadin..

Dedim ya koliyi bulup 3 seneyi sigdirmali icine. Sadece "ben" kalmaliyim disarida. O da zaten hayatta bana lazim olan tek sey :)

Hayatimin bu donemi artik: Erase/Rewind

Hiç yorum yok: